نمایش «برف روی کاج» در اکران دوم عید فطر
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

«سید‌جمال ساداتیان» تهیه‌کننده سینما درباره نمایش فیلم «برف روی کاج‌ها» گفت: پروانه نمایش فیلم صادر شده است.
فیلم «برف روی کاج‌ها» فیلم منتخب مردم در جشنواره سی‌ام فیلم فجر بود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به احترام نظر مردم که فیلم را انتخاب کردند و با اشتیاقی که مخاطب برای دیدن فیلم دارد مجوز نمایش فیلم را صادر کردند و امیدواریم با مساعدت حوزه هنری فیلم را به صورت سراسری و در تمام سینماها اکران نماییم. این فیلم‌ها به رونق گیشه سینما کمک می‌کند و به عقیده من سینماهای حوزه نیز باید در رونق گیشه سهم داشته باشند.

تهیه‌کننده «انتهای خیابان هشتم» در ادامه گفت: به عقیده من باید این اختلافات که خیلی به سینما هم ربطی ندارد را کنار بگذاریم و صنفی فکر کنیم. سازمان سینمایی و حوزه هنری اگر سعی کنند صنفی فکر کنند، این مشکلات مرتفع خواهد شد. سینما و به خصوص سینمادارها از این اختلافات لطمه می‌بیند. وقت مفید اکران فیلم‌ها در سینماها در حال اتمام است و رفته رفته به پایان شش ماه اول سال نزدیک می‌شویم. در این شرایط توجه کنید و ببیند چقدر فیلم‌هایی که می‌توانستند به رونق گیشه کمک کنند در چرخه اکران قرار گرفتند. همه صاحبان آثار از ترس دعواها فیلم‌ها را نگه داشتند.

وی در ادامه گفت: در اکران فیلم‌های ماه رمضان که همه ساله برگزار می‌شود، مردم بخشی از شب را بیدار هستند و علاقمندند از آثار خوب دیدن کنند اما تنوعی در آثار دیده نمی‌شود و این طرح نیز مورد توجه قرار نگرفته است. در سال‌های گذشته فیلم‌های خوبی اکران می‌شد و می‌توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند و برخی از آثار تا پاسی از شب به نمایش درمی‌آمد و سانس‌های فوق‌العاده بیشتری برای فیلم‌ها در نظر گرفته شود اما اختلافات باعث شده هم مصرف کننده که مخاطب است از اکران ‌راضی نباشد و هم سینمادار که باید چرخه اقتصادی سینمای‌اش بچرخد دچار مشکل شده است؛ صاحبان فیلم هم جرأت اکران فیلم‌ها را ندارند، با این کار عملا بخش خصوصی را از گردونه سینما خارج می‌کنیم و بخش دولتی را وارد می کنیم و عملا این چرخه دچار مشکل و معیوب شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب